Tidig flytt + extern tangentbord!

WOHO.

Pappa ringde tjejen som bor i lägenheten dit vi skall flytta, och vi kan flytta in till helgen, eller kanske tillochmed... TORSDAG!:D Kärlek till livet.

Och så tog jag fram ett gammalt externt tangentbord. Så nu kan jag skriva vättiga ord och meningar. Det såg så hemskt fult annars.

Och just ja. Jag skall kanske få en systemkamera lite längre fram på året. Efter vi köpt några andra grejer. Yey. En riktigt bra kamera. wii.

På tal om WII, har satt ut annons på mitt ps2, 25 spel och singstar micar två stycken plus något mer på blocket för 1200 men folk svarar inte på min annons. Skall även sälja mit wii, xbox och sjukt mycket mer. Mitt rum, kommer liksom vara med nästan bara ny köpa saker:D


Glad Bella. Riktigt glad Bella.

Remember till mig själv - skaffa nytt bloglovin konto.
Remember 2 - ta mycket bilder med iphonen och ladda upp på instagram. BTW. heter toblonde @ instagram, så fööööölj :D

Kommentarer
M I M I

shit va söt blogg du har!

vilket rogram använder du?

2012-01-08 @ 17:43:13 URL: http://themimi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0