Packa..Packa...PACK ála méra

Yeeaah. Hejsan människor.

Har packat sjuukt. Det känns väldigt ödsligt här nu, höhö.

Skolan har börjat, började igår <3 Haha, igår var jag, Dennis, Alex, Frida, Lollo och Alicia och kollade dit jag skulle flytta, vilket resulterade att vi köpte pizza, då pizzerian ( med VÄRLDENS STÖRSTA pizzor) ligger typ, mitt emot lägenheten.

HAHA. Oh, mycket jag inte sagt. Färgat håret. ROSA. Eller ja, magenta. Det håller typ 10 tvättar!!!!:D Bella är super mega glad. Och imorgon, skall jag ha mina rosa lös ögonfransar och skrämma livet hur hela skolan. <3

Har gjort en lång lista med böcker jag skall låna på bibblan när vi flyttat. Faktiskt, CS5 böcker, JavaScript kodning, retorik och lite psykologi. Vettigt faktiskt. Vi flyttar in på lördag. Om det denna gången blir som hon som bor där säger:D








Lite bilder, för att göra stämmningen liiiite roligare för er.
mihi.

Juste, sometime during the year skall jag få en Canon EOS 600 D, eller en 550 D^^

Kommentarer
xiide' @ gsm

Hoppas ni trivs och har det underbart, kram kram!

2012-01-27 @ 23:15:03
Ida-*********♥

super :D

2012-01-29 @ 14:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0